Förlåt:P

OKej har fått höra på lite håll att jag är dålig på att uppdatera min blogg haha.
Så nu får ni väll en liten uppdatering.
Helgen blir det :
Idag har jag redan vart ute och övningskört lite gick fin fint.
resten av dagen vet jag inte riktigt va som händer sugen på en helsvensk poker tunering på unibet sen:)
men får se :)
imorgon så blir de förhoppnigsvist först Hj20 Kib - nilsby kl 12 i karlbergshallen
sen U-laget Kib - nilsby kl halv 4 i karlbergshallen ska väll bli 6 fina poäng gubbs;)
med 2 matcher mindre spelade i Hj20 så leder vi serien med 3poäng mer än lesjöfors/filipstad.
Så vi har saken minst sagt i egna händer så det här borde vi klara :)

sen sönda blir det en pokertunering ialf som ja kvalat mig vidare till hoppas på pengar placering då hehe:)
va me om något grymt riggat igår satt på triss i kungar då känner man sig rätt säker  så jag höjer rätt friskt på turn och de kommer upp en 2a på river vilketfick mig att bli riktigt lycklig så jag mitt smarta arsle går all in me dom markerna ja har kvar och se på fan horungen har kåk i kungar och 2or:S:P då höll datorn på att flyga åt helvete :P

men men nu så vill jag ha mat! För Patrik är HUNGRIG ! får hoppas dom börjar med maten där nere snart:)
men men om dehänder något skojsigt ikväll kan väll nån höra avsig !? för alla e ju så glada att dom fått lov idag  haha vilket ja haft i över ett halvår nu;) haha men men HALLA !!!!!!

// Patrik Med K!

Kommentarer
Postat av: Anonym

keep it up ; )

2009-02-18 @ 11:32:28
URL: http://amandatuner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0