Bloggstart!

Tjenixen,

Tänkte göra som varenda jävel verkar göra nu för tiden, skaffa en blogg.
haha ja vet, de låter lite komiskt jag och blogg.
Men jag ska försöka uppdatera så mkt som möjligt,
kommer nog komma upp både det ena och det andra,
så en bra start kanske skulle vara att berätta lite om va som hänt idag.

Mariah ringde och väckte mig kvart i 12 och ja va helt död när jag svara.
Så hade jag sagt igår att jag skulle upp tidigt och me bröderna Parmhed innan
A-lags matchen och  HJ20 matchen.
Men som ni förstår sov ja lite längre, så ja gjorde mig i ordning och satt lite vid datorn,
sen tog jag bussen till karlbergshallen kl.1,
Där blev ja kvar tills typ halv 7, Tyvär så förlorade A-laget's sin match.
Men vårat kära HJ20 lever upp till serieledningen och fortsätter ta poäng.
efter a-lagets match gick jag, parmen och tiger till sibylla och käka lite.
sen va de tillbaka till hallen igen, när matchen skulle börja fick vi gå ner och sätta oss
i seket vilket va rätt långtråkigt.

Men när ja väl kom hem tog ja det lugnt, tog en lång och helt underbar dusch.
sen blev de upp på rummet och sätta sig här, tanka lite film, kolla tv och såklart spela poker,
sjukt hur pokern börjar bli grymt riggad.
Just nu sitter jag och skriver de här så klart men kollar även på RocknRolla.
Den e ju inte överdrivet bra om man säger så.
Får se om ja kanske somnar snart igen vilket ja gjorde en stund förut :)
För imorgon ska man ju eventuellt ut och övningsköra för första gången (skäms)
har tillslut tagit mig i kragen för de, efter de vet ja inte va som händer.

så det får väll vara allt för mig just nu skulle ja tro :)

BTW Nån som e bra på att fixa design's här på bloggen?:)

Och Tack Mariah för du förstår mig <3

// Patrik Med K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0